SeherBerkman Sonunda bende doğuruyorum kızlar. Sezaryan olucam tansiyon yüksekliği sebebiyle. Belden uyuşturmalı.. dualarınızı eksik etmeyin lütfen Allah hepimizin yardımcısı olsun.. sağ Salim bi doğurayım anlatıcam sizlere ☺️👋🏻
selins SeherBerkman bende aynı durumdan perşembe olucam büyük ihtimal yüksek tansiyon var diye genel yaparlar diyorlar ama Size ne dedi doktorunuz benimki nasil olcak belli değil daha 🙄