Öncelikle bir masaallahınızı alırım☺☺
Nereden başlasam bilemiyorum o kadar heyecanlandımki hep bu yazıyı yazmayı hayal ettım bugün bu yazıyı yazarken tam 25 günlük olmuşuz ve ikizlerimden kızımı emziriyorum çok şükür bugünümüze uzunca olursa okumak istemeyen burada bıraksın 😊Kızım sureklı yer degıstıren bir bebektı 31 haftalığa kadar düzdu sonra 37+4 haftaya kadar hep ters durdu doktor sezeryan günü verıyım artık alalım dedı bundan oncekı hafta verecekti aslında ben istememiştim beklemek istiyorum demiştim ve ben istemeyerek tamam dedim ama o gün sezeryan geldiğimde bir sıkıntı yoksa hala beklemeyi düsünüyordum neyse ((bir ebe vardı egzersizle bebekler dönebiliyormuş dedim bu ebe yapar arayım dedim aradım umredeymıs 2 hafta sonra gel dedi üzüldüm öyle deyince ama bunda da varbir hayır dedim 36+4 haftalık falandım ))38+4 haftalıkken gıttım yanı sezeryan tarihi verdiği gün ben sezeryan olmayım diye kan pıhtılasma iğnesi kullanıyordum onu bile olmuştum sezeryan olacağıma inanasım gelmiyordu nedense neyse muayene edelim önce dedi doktor baktı ki ikiside baş baş dedi doktor o kadar çok sevindim kiii alttan bakalım acıklık varmı dedi baktı acıklık sıfır hocam tetiklesenız bir sorun olurmu dedim önceki cocuğum da öyle yaptılar onda da hiç acıklıgım yoktu ertesi gün doğurmuştum dedim sen nasıl istersen dedi bir sorun olmazsa tetikleyin dedim ayy nasıl acıdı ama mecburdum zaten günüm gelmiş her bir taraftan sıkıştırıyolar sezeryan ol diye neyse doktor şöyle bir sıkıntıda da var dedi hani risk çok kan kaybedersin rahmin toplanamaz vs şeyler ama ben anlamadım sezeryanı tercıh et der gibi konuştu 2 gün sonra gel yanı cumartesi günü gel doğumu suni verelim dedi artık zaman doldu dedi ama sen bilirsin kendi bedenin kendi bebeklerin dedi ben yine yok hocam dedim neden dedi hocam açılmam olmazsa yine sezeryan alınacam agrıyı çektiğimle kalacam dedim ağrıyı geçtim ben o kadar hafta bebeklerin düz dönmesini beklemişim ve hiç bir sorun yokken bu riski de göze alamazdım ben kendi sancımın gelmesini bekliycem dedim nst çekin gel dedi hiç sancım çıkmadı onda da neyse oradan mutlu bir şekilde ayrıldım içim rahatlamıştı artık bebekler normal doğum şeklindeydi sadece ağrımı beklemek kaldı neyse hani ebe var demiştim artık bebekler düzdü ama Doktor’un dedikleri kafama takılınca o ebeyi aramak geldi aklıma artık umreden de gelmişti aradım yarın gel dedi yanı cuma günü gittim nst baktı sancı yok dedi karın yapın çok güzel toplanamaz kan kaybı falan dedi hocam dedim yok hiç birşey olmaz dedi sen bence çok kolay bir şekilde normal doğumunu yapacaksın dedi o kadar güzel şeyler söyledi ve bilgilendirdiki içim daha çok rahatladı ordan ayrıldım sonra ogün gece yanı cumartesi günü gece saat 4 tuvaletim gelmişcesine bir baskıyla uyandım lavaboya girdim çıktım ama agrı geçmedi ben tuvalet sıkıstırdı ondan acıyor zannedıyorum neyse namazımı zor bela kıldım o ağrı tekrar geldi ama nası tekrar girdim çıktım çok sık giriyor dakika bakıyım ama dedım bu doğum ağrısı değil ilk doğumunda 20 dkkada bi geliyordu onun gibi olacak zannediyorum bende😊bu neredeyse 7 dakikada bir giriyor meğerse sancıymıs sonradan anladımki artık yavaş yavaş düsüyordu girme sıklığı hareket ettim hiç oturamıyordum zaten çok sık girdiği için açılmam olsun diye kurbağa gibi yürüme hareketi vs bilinen hareketlerden sonra aklıma duş geldı o agrıyla unutmuşum hemen duşa girdim çıktım derken sümükümsü kırmızı akıntı geldi ve nişan demekki agrı anındada gelebiliyormuş neyse eşim bende hazırlanayım duşa giriyim dedi ben de fazla acele etme daha gelmezler diyorum😂☺ neyse eşim duşa girdi ben yine doğum kolaylastırıcı hareketler yapmaya calısıyorum tabi o araya agrı 2 dakikada bire düstü ayy şuan düşünüyorum neyi bekliyormuşum nası beklemişim normalde hastaneye gitmem gerekirken neyse sonra bir ıkınma hissi gibi bir his geldi hem ağrı hem tuvaletim geldi zannettim yine çok baskılıydı hemen lavaboya kostum tam oturuyum derken o da ne patt diye ses suyum geldi ağlamaya başladım benim yüzümden oldu ıkındım suyumu patlattım şimdi sezeryan alırlar diye ebeyi aradım anlattım hemen hastaneye git dedi hala gitmeme derdindeyim 😂😂neyse hemn eşime koştum suyum geldi çabuk çık dedim o da benden panik zaten hemn çıktı hazırlandık hemn hastaneye gittik çatala aldılar hemen açıklığa bakmak için hemşire ooo tamam çok güzel dedi haydi doğuma☺ ben gerçekmi diyorsunuz tamam mı acıklık dedim evet dedi hemşire diğer odaya aldılar tekrar çatala çıktım ıkınma hissi gelince ıkın dedıler benım aklım hala şeyde bebeğin biri doğarsa diğeri ters dönerse o an diye korkudan adapte olamıyordum ama Rabbim kolaylık sağladı ilk oğlum doğdu sonra kızımın suyunu patlattılar ıkınma hissi gelince ıkın dediler ıkınma hissi hemen gelmedi bir iki dakika bekledik hemşireler hadi diyor bende ıkınma gelmedi napıyım dıyorum hemşire eliyle birşeyler yaptıktan sonra geldi neyse o araya hemşirenin biri ayakmı o dedi yanındaki Yokya der ben düz dü döndümükü diye düşünüyorum 😂O ara beni takip eden doktorda gelmişti baktı totişi kızımın doktor birşey olmaz onu da öyle doğurtun gelmiş artık dedi ve beni tebrik etti aferim kız çok istiyordun oldu dedi ve doktor gitti neyse kızımda makat gelişle cok güzel bir sekılde doğdu mutluluktan gözyaslarımı tutamadım ve en önemlisi Rabbimin mucizesinden ağlıyordum çok şükür Allahım diyerek ağladım🥲oğlum 3515 kg doğdu kızım 3030 kg dogdu hastanede kim duyduysa çok saşırdı arada beni ve cocukları kontrole gelen doktorlar sezeryan demi diye sorarlar kendi yok normal deyince çok sasırıyolardı tabi bu beyinde ve güzel düşüncede bitiyor kendimi hep normal doğuma adapte ettim birde ennn önemlisi tevekkül ettim Rabbim dualarımı geri çevirmedi.
Şimdi okuduğum yaptığım dualardan bahsedeceğim yapmak isteyen olursa
🌸Hamileliğin boyunca 3 +1 de ramazan’da toplam 4 hatim indirdim cocuklarım için
🌸Hamileliğin boyunca her gün yasin -inşirah-inşikak sureleri okudum
🌸Her haftaya girişiminde meryem-ibrahim sureleri okudum
🌸Her namazımdan sonra ayet’el kürsi-nas -felak-ihlas sureleri okudum karnımı sıvazlayarak
🌸Her namzımdan sonra Hz. Fatma annemizin ruhuna 1 fatiha okudum
🌸Her cuma Kehf Süresi okumaya calıstım son zamanlar okuyamadım
🌸Her akşam vakıa okuyordum tabi bu farklı niyet için okunuyordu ama hamilelik vesile oldu sonra mülk suresinede başladım her akşam okumaya
🌸Gün içerisinde aklıma gelen zikir tesbıhat sureler dilimi hep zikirlerle meşgul etmeye calışıyordum (Er rahman, er rahim, el musavvır, sürmes sebile yessarah bu son zıkrı doğuma da gıderken çok okudum vs daha aklıma gelmeyen zikirler Salavatlar çektim)
🌸Her gün duha namazı kılmaya calıştım
🌸Dualrımda hep en hayırlısı kolayını diledim
🌸İnşikak okudum ama secde lerinide yapmaya calıştım
🌸kadir ve tarık surelerini de her gün okumaya calıştım( okumadığım gün oldu tabi bunları sonradan başladım bilmiyordum )
🌸Ramazan boyunca ise Meryem suresini her gün okudum
🌸Abdestsız durmamaya özen gösterdim
🌸Bebek hareket ettikçe salavat ve ihlas Suresi okudum.
25 günlük olarak başladığım bu yazıyı 38 günlük bebeklerimle şuan uzanarak keyf yaparak bitiriyorum demem o ki hanımlar her şey geçiyor bitiyor geriye anılar şükürler tevekküller kalıyor kendinizi kasmayın anı yaşayın herşeye olumlu bakın vardır bunda da bir hayır diyerek içten inanarak isteyen bir şeyleri Allah a güvenin. O’na bırakın o en güzelini sizin bile hayal edemeyeceğiniz şekilde veriyor ben bunu 2.kez bu doğumumda da yaşadım bir kürtajım vardı Rabbim bilir dedim birini aldı iki verdi diyerek şükrünü de yaşadım mutlu olun bir yediniz mi ağrıdı hamilelikte hamile kalamayıp o ağrıyı bile yaşamak isteyen bir çok insan var her zaman şükredelim ama içten ennn içten. Kusura bakmayın hanımlar morel olsun diye yazdım birde şunu söylemek istiyorum her gören şunu diyordu bana ikizlerrr genellikle sezeryan olur neden neden bunu insanlara yapıyorsunuz kimsiniz siz.Rabbim bilir neyi kısmet ederse öyle olur dedim hep yanı neden normal olmasın tabi bır sıkıntı var ise buna engel olamyız o da bir doğum şekli .Bebeklerimizin sağlığı önemli olan hangisi bebeklerimiz için iyi olacaksa o ben asla direterek normal doğumu istemedim önce hayırlısını ve en kolayı hangisi olacaksa dedim ve tevekkülümü yaptım bir sıkıntı olmadığı müddetce bekledim ve rabbım içime ferahlığınıda verdi elhamdülillah baya uzattım kızlar hakkınızı helal edin ❤