1515 Bebeğim prematüre doğdu şuan 1 buçuk aylık reflüsü var çok kusuyor ve çok gazı oluyor aynı durumda olan var mı neler iyi gelir napmam gerekiyor bilgilerinizi paylaşırsanız çok 👼sevinirim