Esraksglzrnc endişelenmeyin, uyuyordur. Soyle birsey okumuştum , biz hareket halindeyken bebek o bulunduğu sıvı içinde sarsildigi içim uyurmus, yatınca da şu durgunlasiyor ya hareket edermiş.
Arada rahatsiz edin minigi , durtukleyin , konusun mutlaka 🧡