Merhaba Hanımlar ,bugün 6.günümüzdeyiz .Doğum esnasında burada olan herkese ayrıca dua ettim .Doğum bekleyen ,bebek isteyen herkese .Öncelikle 2.gebeliğimdi.İlki de normal doğumdu 2.de normal oldu .Şunu belirteyim doğuma sadece eş ile birlikte gitmek inanın o kadar güzel ki .İlkinde annem ve kayınvalidem de gelmişti 13 saat sancı üzerine zor doğum olmuştu .Bu kez tek başımıza olacağımıza kararlıydım .Kimsye haber vermeyecektik .Bir gün öncesi nst çekildi ve düzgün olmamış doktorum tekrar istedi bizde diğer gün sabah gelelim dedik ve gittik .Doktorum muayene etti 1 cm açılman var dedi .Gece 2 haftadır süren sancılarım gibi aynı derece de sancım vardı.wc gittim tam toparlandım bacağıma incecik bir sıvı aktı .Kuruladm çamaşırımı giydim .Yatağa geçtim çamaşırımın ıslandığını farkettim .3 kez aynı şey oldu ama öyle pat diye gelen bir su değildi .Devamı gelmedi .Sabah nst ye girdim .Bu kez düne göre daha iyi güzel dedi ama sancı vs yok .Gece böyle böyle oldu dedim hemen test yapılması gerektiğini söyledi veeee test sonucu suyun gelmeye başlamış diyerek muayene etti 3cm açılma olmuş .hHemen yatış verdi .1 saat içinde sancım başladı .Ama böyle bir sancı yok 3dk da 1 deli gibi sancı ben yatağa yapıştım yırtınıyorum sancıdan .Suni sancıyı verdiler iyice arttı .Epidural istemedim çünkü ilk doğumumda verdiler hiç etkisi olmadı sancı çektim bu kez kendi sancımı çekeceğim dedim .Oooo nerde dayanabilmek .Başladım epidural verin diye .Verdiler ama sancım yarıya indi .Benim vücudum ağrı kesiciye karşı duyarsız .Bu kez tam netleşmiş oldu .12.30 da suni sancı verildi 16.28 de oğlum dünyaya geldi çok şükür .Bu süreçte neler yaptım ;sancım başlayınca arkadaşım suya Meryem ana eli otunu koydu(bir arkadaş önerdi acaba mı diyerek ve şifayı da Allahtan bekleyerek deneyelim istedik .Ot açıldıkça benimde açılmam arttı .Suyumda bu esnada pat diye ses geldi ve payladı Bu sürede telefonda hep duaları açık tuttum doğuma gidene kadar .Bir yandan hep dua ettim bir yandan okudum .Doğum sırasında doğru nefes almak ve ıkınmak çok önemli .ilk doğumda bilmiyordum zor oldu .Şimdi bilinçli girince 3.ıkınmada çok şükür doğdu.Kesi olmada ama son ıkınmada yırtılma oldu o da dikildi .Sadece sabırlı olun ,sakin olun her şeyin güzel ve kolay olacağına inanın bol bol dua edin .Hamileliğimde şekerim vardı zor bir süreçti ama ona rağmen hiç yerimde durmadım hep hareketliydim .Son 1 aya kadar hep yürüyüş yaptım egzersiz vs yapmadım .Mutlaka doğumdan önce göğüs kremi kullanın .Ben öncesinde başladım ,Gümüş kapak da aldım doğum itibariyle kullandım .Uç kısmı hafif yara oldu ama geçti .Öncesi lansinoh kullanmıştım doğum itibariyle mustelanın aldım .Hemoroidim vardı onlar yine çıktı meydana .Onun içinde eczaneler de özel yağlar ile karışım yapılıyor çok iyi geliyor .3 gün büyük WC çıkamadım kabız oldım .Sıvı beslenmeme rağmen 3.gün sonunda duphalac aldık çok şekerli olduğu için şekerimin düşmesini bekledim çok şükür şekerim de normale döndü .Surup bir WC çıkardı inanın 3 gün sonrası bile etki etmiştir😂Şuan sarılıktan dolayı hastenede tedavideyiz 🥹Oda geçecek inşallah .Şuan aklıma gelenler bunlar sormak istediğiniz olursa cevaplarım .Herkese su gibi kolay güzel bir doğum diliyorum .