Adaverta valla sigorta poliçemde doğum dahil karşılıcak derecede para ver.
Sırf doğum için girmiştim sigortaya.
Şimdide ondan sallamıyorum.
Beğendiğim hastaneye gidiyorum evimede yakın.
Sağlık ocagına tek tetonoz aşılarımı olmaya gittim. Artık inş bebek doğunca onun aşıları için gidicem.