Merhaba sizin sorunuzla ilgili değil ama ben medicalpakta doğum yaptım ve her şey kötüydü doğuma gittiğimde odam hazır değildi doğumdan sonra bile oda bekliyorudm , doğumda ten tene temas olmadı çocuğu iki saniye yanıma getirip götürdüler hiç görmedim bile doğumdan sonra ben sezaryen olmuşum zaten hareket edemiyorum ağrı kesiciyi beni yan yatırıp kalçadan yaptılar her seferinde koskoca damar yolu varken yani açıkçası hiç memnun değildim ve kesinlikle tavsiye etmiyorum