Aysegul_dur Doğum yaptım 2 ay oldu kadın doğum doktoru progestan verdi emzirirken kulanan oldumu cocuga bir etkisi olurmu ?
Aysegul_dur Esmeh evet sezeryan benimde 30 günde kanamam kesildi sonra tekrar başladı damla damla 2 ay oldu doktora gittim progestan verdi ama emzirenler icmesin yazıyor ondan tereddute kaldım icmeyip başka doktora mi gitsem diye
Aysegul_dur Esmeh kullanan varmı diye merak ettim burası kalabalık belki emzirirken kullanan olmuştur dedim 😂