_almirasmom 32+0 bugun bebişin tam 2 kılo ve 45 cm oldugunu soledı doktorum kızlar ve uzun boylu olacagını soledı kılosu bana az geldı acıkcası sızın kılolar boylar kac bu haftalarda 🫶🏻
1palyaco _almirasmom 31+6 da 1963gramdı . Kilosu gayet iyi bence sizin. Bana da doktorum haftası ile uyumlu iyi demişti kilosuna .
1palyaco _almirasmom bebeğin haftasına göre kilolu olması da iyi değil dediğim gibi sizinki haftası ile uyumlu bence çnkü bana doktorum öyle dedi . Üstelik zayıf olsa da sağlıklı olsunlar doğduktan sonra zayıf bebekler daha iyi topluyor kendini 🥰
_almirasmom Betul-97 buyuk bı ıhtımal benımde 1950-1980 falan sanırım 2 kılo tam demedı 2 kıloya yakın dedı sanırım cok normal🥹
Betul-97 _almirasmom Evet doktorumda normal dedi 3-4 hafta sonra tekrar gel sonrasında her hafta gelmen gerekecek dedi. 36.haftaya kadar kendini yorma sonrasında yürümeye başla dedi
_almirasmom 1palyaco evet kızım 2790 dogdu 1. Ay muaynesıne gıderken topaç gıbıydı ve 15 aylık suan hala topac gıbı kolları bacakları hep boğumlu🤣
_almirasmom nur1824 sanırım genetık arkadasım gıttı bugun oda 32+0 doktoru 2980 olarak ölcmus ve karın cevresı cok öndeymıs iri bebek olacagını solemıs kız diyor hep kusuyorum yemek yıyemıyorum dıe bende yedım halde mı gıtmıyor anlamıyorum :(