23 haftalığım 15 gün arayla iki kere lekelenmem oldu. İlki koyu pembe sonra kahveye döndü gittikçe rengi açılıp bitti. Hiçbir tedavi yapılmadı sebebi de yoktu. Diğeri dün oldu kahverengi geldi doktora gittim hemen çok yoğun akıntın var ondan oluyor başka sorun görmedik dediler fitil verdiler. Aynı günün akşamı lekelenmem de bitti zaten