Hdn1 Kızlar merhaba, bugün doktor gittim ve aminyotik bant olduğunu söyledi 14 haftalık hamileyim böyle bir şey yaşayanlar beni bilgilendirir mi lütfen internetten araştırınca moralim bozuldu 😔
Guzelanne56 Hdn1 ilk gebelıgımde acıle gittiğim doktor var demıstı gostermıstı, 3 hafta sonra doktora gittim yok olmuştu
teachervera Hdn1 Bende de koryonik bant vardı geçen kontrol de parçalanmış dedi doktor ameliyat anında iyice temizlenmesi lazım bunların