Lumlum elbette doktoru yapar, kimse kimseyi telaşlandırmıyor, hele ki ben zaten normal gözüktüğünü düşünüyorum sonuçların ve düşüncemi de söyledim. Siz referans aralığında olduğu halde neden sorduğunu merak etmişsiniz ben onu açıkladım. Yoksa sonuçlar hakkında telaşa mahal verecek bir yorumum yok. 😊