Bebişimi kucağıma alalı iki gün oldu şükürler olsun Rabbime isteyen herkese en güzeli nasip olsun benim doğumum 37+4 de ani su gelişiyle başladı en başından beri hep sancım var ve erken doğum riskim de vardi zaten normalde suyum az az geldigi ve ilk gebeliğim oldgu için ilkte anlamadım değildir heralde dedim ama sancılarım başlamıştı onla birlikte suyum geliyordu eşim de hadi gidelim hastaneye diyip duruyordu tabi ben yine yoksuyum değildir diyorum hala ama en son ağrılarım artınca yola çıktık hastaneye bı gittik hiç olmayan açılmam 3 cm ve suyum geliyormuş hemen yatisim istendi ve yapıldı tabi o sıra halansuyum geliyo ve sancım artıyo yatisim yapıldığında saat 10 bucugu buldu ve suyum tamamen bosaldi asıl sancılarım saat geçtikce arttı sbaaha doğru bı baktım açılmam 9 olmuş bağırdım ben doğruyorum diye ve o büyülü an kızımı en fazla 15 dakika içinde kucağıma aldım sadc çatim dar oldgu için dikislerim oldu ama inanın sonucuna değiyor çok güzel bı duygu darısı butun hamiş annelerimizin başına 🤲🌸