Selam kızlar 2.-3. Bebeğini bekleyen anneler var burda görüyorum şu tıkandığım günlerde sizlere sorayım dedim havalar 40’dereceyi gördü neredeyse ve çocuklara ne teklif ediyorsam yemiyorlar sıcaktan 😵💫 sizler neler yapıyorsunuz varmı bunu dene diyeceğiniz serin serin hem doyurucu hem faydalı şeyler tükendim resmen ben 🥸🫠