gerçekten cok yoruldum bu süreçten maddi maenevi, özel hastanedeyiz yaptıkları tek şey progestan bır tane ıgne sıvı serum kafayı yicem artık evde biriktirdiğimiz kurusa kadar hastaneye gitti. Eşim salak konuşmayı bılmıyor ağzını açamıyor beş yüz bın dese kafa sallar adamda sıfır dıksıyon, doktor da ben konuştukça benı azarlıyor para konusunu esın sorun etmiyor sen nıye edıyorsun diye. Sorun şu ki 4 gün önce hıc bır sorun yokken anıden nokta kadar pembe lekelenmem oldu kontrol vardı o gün doktora geldik bebegın esınde ayrılma, ve eşin etrafında kanama vardı bi vefat etmiş bebegım olduğu için doktor hemen yatırdı, pembe akıntım her geçen gün arttı her gün ultrasona gırdım hep kanama alanı küçüldü, bu sabahta taburcu olacaktık bır peçeteye yakın pembe akıntı geldi doktor ultrasondan baktı kanama alanı hepsı yok olmuş muhtemelen dışa vurarak attım bunu ben, e ultrasonda sorun yok sadece Protestan veriyorlar bunu evde de kullanmayı bılıyorum, asıl sorun akıntım devam edıyor tatlı kaşığı kadar bu ne zaman geçer ultrasonda da kanama alanı kalmamış çok sıkıldım doktora bacağım ağrıyor desem bugünde yatıs burda kal dıcek sınırden bayılıcam artık ztn esım saf a deseler dırekt haklı dıcekler ona ayrı delırıyorum kaç gündür işe gıtmıyor