Babymom07 niyetimkalpkirmamak benimde bir akrabam var düzeldi şükür ama konuşması biraz bozuldu eskisi gibi değil
Dlntkesn niyetimkalpkirmamak yakın bi komşumuz 24 yaşında hamileyken pıhtı atmıştı beynine yoğun bakımda kaldı fizik tedavi gördü şimdi çok iyi maşallah
Suey Var tabi komşuma oldu bir süre yoğun bakımda kaldı sonra iyileşti çıktı azıcık konuşması bozulmuştu yavaşlamışti zamanla düzeldi
niyetimkalpkirmamak Dlntkesn hamileyken mi oluyormuş. Bana da ya gebelikten yada önceden var olabilir dendi. Ay brnde konuşamadım. Düzgün göremedim. Başım ağrıdı. 1 gün hastane de kaldım kan sulandırıcı başlandı
Aysenur_2022 Benim annem de koah hastası olduğu için aynı durumu yaşadı düzeldi konuşması kelimeleri karışıyordu kolunu ilk zamanlar tam kullanamıyordu zamanla geçti , seneler sonra tekrar aynı durumu yaşadı aylarca yogun bakım sonrası kaybettim maalesef