Merhaba kızlar, reglimden 2 gün önce 18.65 le hamile olduğumu öğrendim. Sonrası 2 günde bir aynı saatlerle 50-86-138-151-160 olarak ilerledi bugün doktora gittim rahim kalınlaşmış dış gebelik olmayabilir ama tüpte küçük bi kanama başlamış dış gebeliksede kendiliğinden sonlacak gibi dedi. 10 gün beklicez takipte kalıcaz düşücek mi beta diye. Bu durumu yaşayan var mı acaba?