Orkay Evet kızlarrrr, bugün 6+3 olarak doktor kontrolüme gittim ve bebeği gördük 🥹 kalp atışını da gördük ama doktor zararı olur diye dinletmedi 🥰 ağrılarım olduğu için tekrar progestan iğne oldum. Öyle mutluyum ki anlatamam Sizde süreçler nasıl 🥰
Basak Orkay maşallah canım benimde bugün 6+2 bende cumartesi günü gidicem dua eder misin kalp atışlarını duymam için tüp bebek annesiyim:)
Edayldzz Orkay çok guzel bir duygu gerçekten bende 2 gün önce gittim 6+2 günlüktü duyduk kalp atışını çok sukur önceden boş gebelik geçirdiğim için çok korktum duymayacağım diye ama çok büyük supriz oldu bize ve duyduk çok sukur sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🥰🙏
Orkay Basak tüm dualarım seninle🧡 çok korkulu girdim… o heyecanı çok iyi Biliyorum.. çok şükür bu duyguyu rabbim bana tattırdı. Dilerim sana da tattırır 💜
Orkay BaharEvren__ tüm dualarım sizinle 🤍🤍 endişe ve korku bu ikisiyle girdim doktorun odasına taaa ki bakın bu parlayan kalbi nasıl atıyor dediğinde yaşadığımı sana anlatamam 🥰🥰
BaharEvren__ Edayldzz çok teşekkür ederim kalp atışını da duyduktan sonra sevincimiz daim olur inşallah ♥️
Orkay Nevfur kuvvetli bir frekans göndericez duymak için dedi, şuan hiç gerek yok bebeği yormayalım dedi :)