acar41 Hanımlar merhabalar, bu ay 2 yumurtlama gününü değerlendirdim (9 u ve 10 u) bat 24 haziran, ne zaman test yapmalıyım acaba. Adetten 3-4 gün önce yapsam çıkar mı? Test predictor early aldım
Babymom07 acar41 sakin ol ve acele etme canım insan hemen öğrenmek istiyor ama erken öğrenince de pek bir şey olmuyor açıkçası kesenin görülmesi için en az 5 haftalık olması gerekiyor zaten 💕
acar41 Babymom07 ay sorma o kadar heyecanlıyım ki 5 yıldır bekliyoruz her seferinde acaba oldu mu demekten test günü gelmek bilmiyor😅 inşallah pozitifi görürüm☺