Nzk merhabalar.. Normalde Gün gün serklaj da yazışıyoruz ama bende size buradan kendi yaşadığımı yazayım... 3 sene önce ilk hamileliğimde 21 haftalık bebeğimi erken Doğum ve canlı canlı kürtaj yaptırarak kaybettim.. Doğum yapmadan bir gece önce tuvaletteyken elimle keseyi hissettim ve başla bir doktorun talihsiz elle muayenesi ile gece sancılarım geldi ve sabaha karşı suyum geldi.. Tanı vs. konamadı.. Bu talihsizce yaşadığım bir olaydı..
Şu an 24 haftalık hamileyim 🙏🏻 21 haftalıkken Perinatolog muayenesine girdim ve bana 2.5 cm açılmam olduğunu bebeğinde Doğum kanalında olduğunu söyledi.. Ve yarım saat içinde ne olduğunu anlamadan beni acil serklaja aldılar.. Tabi ameliyat risklerinden bahsedildi bebeğin %50 şansı olduğunu, ameliyat yapılırken kesenin patlama ihtimalleri, enfeksiyon vs.. vs.. Eşimle o an göz göze geldiğimizde bu çoçuğun ne kadar çok istediğimizi ve ameliyat olmayı seçmem gerektiğini konuşacak vaktimizin bile olmadığını farkettik.. Ve ameliyata girdim.. Normalde max 30 dk sürer dedikleri ameliyattan 2 satte çıktım.. Çünkü beni 80 derecelik açıyla geriye doğru yatırmışlar.. Bebek yukarı çıksın diye amniyosentez ile 250/300 cc sıvısını çekip, başka bir doktorda özenle keseyi yukarı doğru itmiş.. Çünkü bebeğimin kesesinin 1. Katmanı yırtılmış 2. Katmanı da deforme olmuş.. Normal serklaja göre zor bir operasyon olduğunu sonradan daha detaylı söylediler.. Çok çok uzun yazdım biliyorum ama bazı kararları vermek için biraz acele etmek gerekiyor ve ben yazınızı okuyunca geç kalmanızı istemedim... İlk kaybımın üzüntüsünü ben 2.5 senede üzerimden atabildim.. Bence başka doktorlarda görsün.. Lütfen geç kalmayın.. 🙏🏻 Dilerim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız.. Keza bizlerde inşallah o mutluluğu yaşarız..