Yenihayallerr 2 gün sonra 28 haftalık oluyorum yarın doktor randevum var bu iğne kalçadan yapılıyormuş uzanıyor muyuz yüz üstü önümüz bayram yan etkileri olur diye korkuyorum yardımcı olabilir misiniz?
degisimdonusum Yenihayallerr Ben yan uzanmıştım, göbeğin üzerine baskı yapmadan. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Benim lekelenme yüzünden 14. haftada yapılmıştı.
Alyadefne Yenihayallerr canım korkacak birşey yok yan uzanıyorsun vuruyor çok az yanma oluyor sonra geçiyor zaten benim eve gelene kadar geçmişti ağrısı.
ahsenka Yenihayallerr bir yan etkisi yok . Vurulun önemli bir iğne . Ufak tefek ağrı sızı olabilir belki . Ben de hiç bir sıkıntı olmadı . 2 gebeliğimde de yaptırdım