Kızlar selamm bu ay soğan kürü uyguladım ve ovulasyonla yumurtlama takibi yaptım. Testlerim bu şekilde. Sondan bir önceki testte yumurtladığımı düşündüğüm için iki gün değerlendirdim. Ama tam pik olmadı. Yine de iki çizgi eşit olduğu için pozitif olduğunu söylediler. Testleri buna benzer olup hamile kalan var mı? 🌸 