Ben çok yakın zamanda şehir hastanesinde sezeryan doğum oldum gebeliğinmin takibini Doç. Dr. Yaşam Kemal Akpak Yaptı. sezaryen doğumuma da şansıma o girdi. Müthiş bir doktor son derece mütevazi o kliniğin şefi olmasına rağmen bütün hastalarla karşılıksız İlgileniyor. Forum‘da bir sürü anne adayini okudum ama herkes şu doktor iyi bu doktor iyi diyor ama hepsi özelde zaten iyi olmak için para alıyorlar devlet hastanesinde olup bu kadar iyi kalabilmek hem de hocan bence asıl kıymetli olan bu ben her gün dua ediyorum her tanıdığıma da öneriyorum Devlette iyi doktor o kadar az ki o yüzden Böyle hocalari korumalıyız. Bu arada Çok yakın bir arkadaşım dün bayramda normal doğum yaptı başında doktorlar Ebeler o kadar ilgilenmişlerler ki çok konforlu bir doğum süreci geçirmiş diyor ki ilk doğumunu Özelde yapmış çok tecrübesiz bir ebe saatler sonra gelen muayenehane doktoru mahvoldum demişti İzmir Şehir Hastanesi’nde beş kuruş ödemeden mükemmel bir doğum yapmış oldu onun da takip eden doktor yaşam hocaydı.