Bende öyleyim maalesef oyuzden vitamin ilacını gece yatacağım zaman atıyorum. Üzerinde prilam atıp hemen uyuyorum yoksa kusuyorum. Öncesinde aile hekimine gittiğimde durumu anlattım kusuyorsan faydası olmaz gece at ozaman demişti. Bi tiroid ilacını sabah atıyorum onuda 2 3 saat kusmama ya çalışıyorum ama sonrasında yine çıkıyor engel olamıyorum🤷🏻♀️