niyetimkalpkirmamak benim de bir yerlerde pıhtı var, ama olmasa bile yine kullanırdım kan sulandırıcı. D dimer düşmüyor bir türlü. Ve benimkinin yaranma sebebi kesinlikle yasmin diye düşünüyorum. Covid de etkilemiş ola bilir. Anlayacağın oksaparı hep sev iyi ki var, onsuz sağlıklı gebelik bile çok az