almila1071 op. dr meltem aksu sönmezer çukurambar da muayenesi bir insan herşeyiyle mükemmel olabilir mi 11 haftalığım geçen hafta gitmiştik 12. haftada tarama testi için çağırdı herşeyi o düşünüyor ve bir an önce doktorumu görmek için sabırsızlanıyorum :)
[silindi] Hhandeee Benim yazacağımı siz yazmışssınız🤗 sanırım siz aşkın beye gidiyorsunuz😍 Her bir gebesini kıskanarak takip ediyorum kendisini. Ankara’da olduğunuz ve aşkın bey takibinde olduğunuz için kesinlikle şanslısınız😍
Berna_K Sedablc Merhaba ben postunuzu yeni gördüm ama doktorumdan çok memnunum. Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu kibar ve beyefendi. Doçent olduğu için de düz uzmanlardan daha çok yol gösteriyor.