tgbmerve babyiscoming_ ben içmedim transferden sonra ama gebeliğin ilerleyen aylarında sade kefir önerdi Dr , meyvelikerde aroma katı var diye, bir zararı olmaz diye düşünüyorum sadece sizi ishal yapan şeylerden kaçının , kimini ishal edebiliyor kefir
Hync1 Yani ben normal yolla gebe kaldım ve evet tüketiyorum 2 bardak günde ama bir doktoruna danış tabi
babyiscoming_ esos222- canım benimde transferin 3.günü laktozsuz sade kefir var içsem sıkıntı olur mu bilemediğimden bilen varsa sorayım dedim