34 hafta hamileyim, hastaneye gittim alttan muayene edildim. 2 cm açıklık var dendi
Erken doğum riskin var dediler. 2. Gebelik ve sezeryan doğum olacak. Benimle aynı durum benzer durum yaşayan var mı
Bebeğin sağlıklı olduğunu söylediler. Ilcedeyim şehir merkezine sevk ettiler
Erken doğumu durdurabilirler veya doğuma alırlar dediler. Küvezleri yokmuş. Kafam çok karışık