Melihaklc 1 tane prensesim vardı simdi 2 prensesimde yolda Allah nasip edere 3 kız annesi olucam ama ikizlere isim bulmaiyorum illa uyumlu olması sart degil ama aklima gelmiyor ilk kizimin adi asya cok severek koyduk esimle ama bunlarda tıkandık
Melihaklc Ummu__Meryem benim en basindan beri siddetli mide bulantılarım vardı tek belirtim buydu suan 17 haftaliklar ve daha yeni yeni bitti diyebilirim Allah hakkinizda hayirlisini nasip etsin sizinde dogal yollami oldu acaba
Melihaklc Ummu__Meryem ne güzel benim beta 99 du gecmisti adeti ben hic tahmin etmemistim hatta sadece ilk gittigimizde daha bebegi gormeden keseyi gormustuk jese bana buyuk gelmisti ama anlamamistim