parlaayyy Tunaydin kızlar bugün doktor kontrolüm vardı bebegin boy ve kilosunu ölçtü normalde 31+4 haftaligim ama doktorda 32+1 olarak gozukuyorum.Neyse bebegin kilosu 1800 doktorun söylediğine göre haftasına göre kilosu düşük olarak gözüküyor muş.Acaba normalmi yani boyunuda sordum ama söyledi galiba ama suan tam olarak hatırlamıyorum.Siz kaçinci haftadasiniz bebginizin kilosu boyu kaç ?
1palyaco parlaayyy 31+6 da 1963gramdı . Ama bana doktorum normal dedi haftasına göre bence sizinde normal bende bi doktorun paylaştığı tablo var hatta ona göre bakıyorum bazen . 31.hafta da en az 1500gram olmalı 32.hafta da 1700gram diyor . Oyüzden sizinki de normal geldi bana.
Mavilik parlaayyy az önce böyle bir post açtım bugün 32. Haftamdayım ve 1800 gr çıktı çok zayıf gelişimi sıkıntıya girer dedi sizde benle aynısınız çok daha dikkatli beslenmemiz gerekiyor 🥹
momofmychildren parlaayyy ekstra hiç bişey yapmıyorum hatta canım ne isterse onu yiyorum sadece sabah öğle akşam şeklinde 3 öğün yiyorum ve meyve tüketiyorum bol su içiyorum
Razismom @"Kaderkubaa bol bol muz yiyin, çok kilo aldırır, ama normal sıkıntı yapmayın. Her çocuk aynı boyda aynı kiloda doğacak diye bir kural yok. Sağlıklıysa geri kalan kolay..
parlaayyy Razismom aslında muz hergun tüketiyorum ama bilmiyorum acaba bana mı cekti bebegim🤗😂Bende noramlde asla kilo alan biri değilim ama hamilelikte baya bir sistim kilo aldım 48 le hamile kaldım şuan 61 kiloyum yani bilmiyorum
parlaayyy momofmychildren bende sizin gibi yapıyorum ama demekki her bebek aynı değil galiba yaa çok kafaya takmicam 🧐
Razismom @parlaayyy evet genetik olabilir, canınızı sıkmayın, benim bebeğim de minyon olacak mesela 😂kilo boy değişir. İçinizi ferah tuttun.
Okyanusolmak Okyanusolmak 31+6 2170 Gr ama büyük ihtimalle kafadan dolayı kafa yine 35 falan çıktı 🙄 boy da 43 cm mi 44 mu neydi.
curlysister parlaayyy bizim de 32. Haftada 1800 civarı çıkmıştı 34’te gittiğimizde 2260 gr çıktı normal olarak gördü doktor o arada çok hızlı büyüyorlar
Basemode https://share.icloud.com/photos/003sbBmEBEjOSuPw4dP-iGE7w Boyu mu değerlendirmedi dediği bakar mısınız bi