orkidemm_ Kızlar bugün çatlatma iğnemin 13. Günü ilk idrarla test yaptım kan vermem gerek ama testin azizliği olabilir mi ya da hala mı iğne etkisi bilmiyorum 😟hemen çıktı ikinci çizgi ayrıca daha kırmızı olması gerekmez miydi
Edaacar-ozkan orkidemm_ hamilesin gözün aydın bende 12. Gün test yapmıştım evde böyle çıkmıştı hatta daha silikti kan vermelisin 😃
turkan403 orkidemm_ var hayırlı olsun kan verin derim olmadi tekrar test yapın regilnz kaç gün gecikti
orkidemm_ Edaacar-ozkan benim de 10. Gün negatif çıktı 11. Gün pozitif 12. Gün yapmadım 13. Gün bugün pozitif çıktı 😊
babyiscoming_ orkidemm_ zaten 10. Gün negatife döndüyse iğnenin etkisi geçmiştir canım var var kan ver hayırlı olsunnnn😍😍
turkan403 orkidemm_ yarından snra tekrarlayın bide testi yine silik çıkarsa çok yeni oldu icn öyle oluyo
orkidemm_ MelodyFairy 10. Gün negatif çıktı akşam 11. Gün sabah ilk idrarla pozitifti 12. Gün yapmadım 13. Gün bugün sabah pozitifti
MelodyFairy orkidemm_ o zaman hiç uğraşma direk kan ver artış olursa iğne etkisi değildir Ama bence değil çünkü 13. Gün