Mac99 Haftadayım bebek 2960 karın çevresinin geriden geldiğini söyledi doktor . Herşey çok normal nst sıvı hatta bebek kanala girmiş . 39.hafta yeterli gelişim göstermez ise alırız dedi doktorumuz zaten doğum haftalarındayım bi gerilik söz konusu ise şimdide alamaz mı ? Bebeğin karın çevresinin geriden gelmesi her hangi kalıtsal bi hastalık bırakır mı zeka geriliği vs gibi . Çünki gelişim göstermez ise içeride durması zararlı dedi , var mı böyle durumla karşılaşan
Rabiaaa94 Banada aynını söyledi 2 hafta gerideydi, o hafta biraz karbonhidrat birde badem ceviz kaşar muz yedim bebek kilo almıştı o yüzden doğurmadım henüz