Merhaba benim sat 11 mayıs adet tarihinden 1 hafta önce kan verdim 00.1 çıktı daha sonra adetim gecikti gecikmenin 1.gunu kan verdim 11.95 cikti 2 gün sonra birdaha kan verdim şimdi 32.40 değerler normal mi 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum tekrar böyle olmasından henüz doktora gösteremedim bana yardimci olur musunuz var mı böyle aranızda başına gelen