Esraaslan Kızlar bana yardımcı olurmusunuz Bn 28 günde bir adet olan biriyim ve en son adet tarihim 9 aralık aralık ayıda 31 çekti benim günüm gecmismi
Selenatasoy Esraaslan evet canım benimde 9 aralıktı 3 gün geçti gala Yok beta yaptırdım oda 1.20 çıktı negatif ama allahtan umut kesilmez rabbim isteyen herkese versin inşallah 🙏
Kumral60 Esraaslan amin insallah canim bekleme sansin varsa bence test icin biraz daha bekle bazen adet duzeni değişiyor. Bizede haber edersin.
Esraaslan Selenatasoy vala benimde öyle ama Bn test yapmadım hala yapıncada 10 falan geçsin çünkü hep hayal kırıklığına uğradım
Selenatasoy Esraaslan bende aynı durum canım hayırlısı olsun hakkımızda 1 haftayı geçsin diye bekliyorum bende
Esraaslan Yarın hasteneye gidecem eşim çok ısrar ediyor bakalım ne olcak inşallah senin meleğin seninledir canm