Merhabalar biraz önce doktordan heldik ilk nst çekildi sonuca göre doktor 3 hafta sonra doğurrsun dedi şuan 33+6 dayız , ama bebeğim 1 hafta önden gidiyor kafam karsrı heralde direk sezeryana mı ne alcak anlamadım zaten 37 de çat muayenesi olmuyo mu ? Ben normal doğurmak istiyorum ctesi tekkrrdan gitçez ozman söyliyim mi bu saatten sonra ben nerden doktor bulcam 😏 ayy bana bişi diyin