Bercestee Bugün doktora gittim bebek kalp atışı duyuldu. İçten kanama varmış. Dışta yok. Bu durumu yaşayan var mı? İlaç verdi doktor dinlen ağır iş yapma dedi. Tecrübeli annelerimiz paylaşırsa sevinirim
Guzelgunlerrr Bercestee canım benimde içten kanama alanlarım varmış dıştan da hafif kahve leke gelmişti keseyi gördük ama daha kalp atışını duyamadık progestana başladık hem iğne hem hap inşallah tutunur sağlıklı bir şekilde
Cerenbelis1 Bercestee ben 2 ay Protestan fitil kullanmıştım dışa vurmadı kanama kese etrafındaydı sen bol bol dinlen bişey olmaz Allah’ın izniyle canım ağır iş felan yapma stres de yapma
Ceoki @Bercestee yaşadım canım bende doktora gidince öğrendim endişe etme ama dikkat et uzan yat çok ayakta durma yorma kendini verdiği düşük önleyici ilaçları düzenli kullan bişe olmaz Allah’ın izniyle
Bercestee Cerenbelis1 evet bana da verdi progestan başladım hemen. Zaten iş falan yapmayacağım. Kese etrafındaki kan bitsin ondan sonra. Hayırlısıyla. Allah razı olsun canım
Bercestee Cerenbelis1 bir şey soracağım size. Ben fitili kullandım lavaboya gidince yarısı elime geldi. Normal mi yanlış mı kullanıyorum🙈
Mozi1605 Bercestee canım fitili baya ileriye doğru it eğer geride kalırsa dışa çıkıyo sen ileri it hiç kalkmadan 1 saat yat benimde var kanama alanı bende sürekli yatıyorum allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin..
Bercestee Mozi1605 amin İnşAllah hayırlısıyla alalım İnşAllah . tamam canım Allah razı olsun bilgilendirdiğin için öyle yapayım bir dahakini.
Bercestee Miskinim iğne verse sanki içim daha rahat edecek. Fitil de İnşAllah etkili olur da bir şey çıkmaz İnşAllah 🤲🤲 ben de dinleniyorum şimdi.
Miskinim Bercestee fitil iğne hepsi bir arada kullandım kabız olma sakın bol sıvı tüket canım. Birde eğilip kalkma
Bercestee Miskinim bunu duymak bile o kadar mutlu etti ki🥰🥰Rabbim razı olsun binlerce kez. Evlatlarımızı sağlıkla bize bağışlasın İnşAllah 🥰🥰🤲🤲🤍🤍