Merhaba arkadaslar benim 3 düşüğüm var 17 ,16 10 haftalarda ama genetik sonuçlarım temiz cıktı simdi yine hamile oldugumu öğrendim 7 haftalık ilk gittigim doktor iģneye gerek yok 12. Haftada hap baslarız demisti diger gittigim doktor dün iğne verdi 4000 lik hemen baslayalım dedi pıhtılaşma olmadan bu iğneyi kullanan varmı ne yapmam lazım zararı varmıdır