Ben gebelik öncesi hiç kahvaltı yapmayan biri olarak en çok zorlandığım konu sabahları aç kalkmak özellikle şu son 2 haftadır (39.haftadayım) uyanır uyanmaz acıkıyorum ne yiyeceğimi şaşırıyorum. Kahveyle geçiştiriyorum öğünü. Ben kilo almadım belli bir haftadan sonra sabit kaldı ama bebişin masallahi var git gide büyüyor 😁