kubrayurek Guldane32 merhaba bende pıhtılaşm yok ama düşüklerimden dolayı başlattılar sizde varmı pıhtılaşma
Freefam Guldane32 ben de kullaniyorum pihtilasma yatkinligi var daha once kayiplarim olmustu suan iyi gidiyoruz cok sukur 3 aydir kullaniyorum
Mlsaa99 Benimde dusuklerimden dolayı doguma kadar kullanicakmisim kollarımdan vuruluyorum mosmor oldu artik 3 aydan beri