imcakir Sclemr benimde aynı şekilde göğsüm ağrıyor sol kasığımda arada gidip gelen bir ağrı var ama psikolojik te olabilir diye düşünüyorum adetime 9 gün var test yaptım bugün dayanamadım negatifti
Bures48 Benimde bat 25 daha çok var beklemedeyim bu ay denememizin 3 ayı umarım her şey gönlümüzce olur belirti için çok erken psikolojik hep 2 aydır belirti yaşayıp sonunda adet oldum akışına bırakmak lazım bebişlerimiz en doğru zamanı seçecektir🥰
imcakir Bures48 aynen öyle bizimde bu 2. Ayımız. Bende 2 aydır belirti yaşıyorum ama hepte belirti var 😅 hayırlısı olsun bakalım
Sclemr Bures48 amin inşallah Her şey gönlünüzce olsun biz altı aydır deniyoruz 15 gün önce eşimle ben bütün testleri yaptırdık bir sıkıntı yok doktor streste etkileyebilir dedi beklemedeyiz bakalım ama bu aydan ümitliyim
Sclemr imcakir Rabbim kalbinize göre versin biz de altı aydır deniyoruz doğru zamanda geleceğine inanıyorum