Hayriye32 benim sadece ayaklarım da değil ellerimde de oldu :( 26 haftalığım ben de hatta korktuk çok erken diye ama urfa sıcağına dayanamadı benim vücudum. Sürekli tansiyonuma da bakıyorum. Protein kaçağı var mı diye baktık çok şükür temiz çıktı.
Tuzu kestim, karbonhidratı kesmedim milföy yemiştim geçen ağlayarak uyandım şişlikten 🫠🫠 şimdi sadece esmer ekmek yiyorum diğerlerini kesmeye karar verdim. Tuz ve şeker de olabildikçe en az olacak sıcaklar bizi mahvediyor