Eceq Arkadaşlar merhaba ilk defa nstye girdim anlayan var mı sancım falan cıkmıs mı o anda ekranda 10-20 de gördüm 40-50de gördüm ne demek oluyor bu? Doktor güzel dedi fakat 1 hafta sonra tekrar çağırdı şimdiye kadar kontrollerin ayda 1di hep. [https://mutluresim.com/images/2024/06/13/zZC10M.jpg]
sutlukahve Eceq hafta yaklaştıkça nstde sancılar çıkar zaten. Ve 34-35 haftadan sonra haftada bir çağırmaya başlıyorlar kontrolleri sıklaştırıyorlar yani korkulacak bir şey yok ☺️