Rabia_36 GmzzzKaya merhaba detaylı da küçük parlaklık gördü doktor kontrol edelim dedi genelde doğuma kadar parlaklık küçülürmus inşallah öyle olur sizinki nasıl ne dedi doktor
Ozlem23MZS GmzzzKaya cok ilginc bir sekilde bir cok gebelikte hep ayni tehşisi koyuyorlar kalpte parlaklik ve bobrekte buyume var dedi bizede
Cosimaniehaus GmzzzKaya detaylıda bir arkadaşıma da kalpte parlaklık var dedi doktor bana da bağırsaklarında parlaklık var dedi. (Sadece detaylı için gitmiştik o doktora farklı zamanlarda) kendi doktorumuz arkadaşıma zamanla geçer demiş bu tek başına down sendromu belirtisi değildir. Boyun ve burun kemiği ölçümleri hepsi bir bütün olarak ele alınır demiş. Ben çok önemsemedim açıkçası. Bayramdan sonra başka bir doktora gideceğim.
ELiya GmzzzKaya 4 yaşında ki kızıma hamileyken bize de denmişti doğumdan sonra bir yaşına kadar iki defa kontrole götürmüştük hiçbir sıkıntı çıkmamıştı çok şükür. Korkulacak bir durum değil genelde deniyor sanıyorum
Anneyim9196 Rabia_36 banada aynı şeyi söylediler kalpte ufak parlaklik sizinki normal ultrasondami kaybolduğu görüldü yoksa tekrar perinatolgamj gittiniz acaba
GmzzzKaya Rabia_36 merhaba Rabia Hanım bana da bir ay sonra bakalım dedi de . Ben aşırı stres oldum . İlk hamileliğim pek bilgim de yok 4.5 aydayım ve bu sürece kadar fazla strese de maruz kaldım bayağı stres oldum .
Mlkmr12 Merhaba 17. Haftada bebeğimin kalbinde parlaklik görülmüştü ama başka hiçbir problem olmadığı için doktor takibe bile gerek yok ilerleyen haftalarda gecicek demişti, 27. Haftamda ki kontrolde geçmişti zaten, sizinde öyle olucak muhtemelen🌸
Rabia_36 Anneyim9196 tekrar bana gel dedi doktor perinatolojiye burda da çok posta rastladım genelde tek kalp parlaklığı çıkınca sorun yaşayan olmamış doğum da kaybolmuş inşallah bizimde öyle olur kaybolur
Anneyim9196 Bana kadin doğuma merak edebilirsin dedi tekrar oraya çağırmadı inslalah kaybolur hepimizin de sağlıkla kucağımıza aliriz
Busra1819 GmzzzKaya benimde bebeğimin kalbinde iki tane delik çıktı delikler küçülüyor ama daha henüz kapanmadı bekliyoruz
umrumdadegil GmzzzKaya benim bebeğimde 3 tane vardı detaylıda çıkmıştı. Sonra fetal eko çektirdim orda problem yok ama doğduktan 40 gün sonra tekrar gel dedi çocuk kardiyoloji. Doğduktan sonra bu sefer özele götürdüm orda detaylı incelendi kapanmaya başlamış korkulacak bir şey değil bu çocuğu çocukta oluyor geçiyor zamnla dedi. 7 aylıkken tekrar çağırdı yine bakacak tam geçmiş mi diye. Yani korkma korkulacak bir durum değil
Deletedmom_789 Benimde detaylı ultrasonda çıkmıştı 21.haftada 23 te gittim hala vardı 29 da hala vardı 32 de de biraz küçülmüştü şuan 33+6 34 haftalık iken kontrolüm var yani yarın inşallah geçmiştir 🙂