Mutfağın camına geceden bez koymuştum kurusun diye sonra da eşim camı kapatmış bende az önce açıp alayım dedim açmamla bezin aşağı düşmesi bir oldu ama keşke yere düşseydi komşunun doğalgaz borusuna takılı kaldı resmen örtüldü üstüne rüzgar da yok nasıl düşer ordan alt komşu biraz cins bi adam karısı da yok kara kara düşünüp duruyorum nasıl uçar diye galiba benim yapabileceğim bir şey yok ama kendiliğinden düşer mi acaba