Gamze-232323 ona dair net bilgim yok ama gebeliği ilk öğrendiğinizde erken zamanlarda kasık ağrısı yaşamışsınızdır bi taraf daha ağır basıyor kasık ağrısında adet olacak gibi . O tarafınızda döllenmiş oluyor diye biliyorum . Tabi herkes kasık ağrısı çekmeyebilir hafif geçebilir .veya doktorunuz da bilebilir daha net.