Sekiz haftalık hamileyim bebeği sadece alttan muayenede net görebiliyoruz kalp atışını oradan duyabiliyoruz üç kere muayeneye gittim üçünde de gazım çok olduğu için ve idrara çıktığım için net göremediğini söyledi doktor alttan baktığı zaman problem yok her şey normal gidiyor ama karnımda Görmemesi net olarak keseyi ve içindekini görüyor ama net görüntü alamıyor sizce başka doktora gitmeli miyim