Beren44 önce kan tahliline göre dedi ki zaten kanlarim iki katı olacak sekilde artmıştı sonrada keseye baktı öyle dedi yok gelişmemiş yok dış gebelik falan daha sonra kadin doğum Hastanesi’ne gittim orda muayene oldum öyle bisey yok dedi kese olursa dış gebelik olmaz zaten haftam da küçük olduğu icin bebek daha oluşmamıştı bile geç döllenme de vardı öyle öğrendim bi sıkıntı olmadığını