Beren44 hangi doktora gidiyorsunuz kizlar doktor tavsiyesi önerisi olan paylasabilirmi ozelemi devletemi gidiyorsunuz hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz sizce ozelmi devlet hastanesimi bu post altına gidenler tecrübelerini yazabilirmi
gulfer29 Beren44 oğlumda müjde hastanesinde irfan özer vardı ona gidiyordum çok memnum dum. Şuan hayat hastanesinde. Kızımda bazı sıkıntılarımız var 28 haftalık hamileyim erken doğum riskim olduğu için araştırma hastanesinde prof. Ercan Yılmaz var ona gidiyorum. Ondan da çok memnum
tosbisinannesi Beren44 5 yıl önce Sevgi Demirhan’a 14.haftamdan itibaren gitmiş ve onda da doğum yapmıştım. Yaklaşımı inanılmaz güzel her konuda güven veren bir doktordu. Şimdi başka şehirdeyim ama Malatyada olsam yine ona giderdim
Nurincbyrz Beren44 bu benim ilk hamileliğim doğumuma 50 gün var Battalgazi Devlet Hastanesi’ne gidiyorum çok iyi,doktorlarda çok iyi
R-veyda44 Ben devlete gidiyorum ama doğumuu battalgaazi devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum devlet. Hastanesinde cengiz omurcan ile Fatih yiğit var doktor çok iyiler tavsiye ederim
Beren44 R-veyda44 bende tavsiye üzerine Fatih yiğite gittim memnun kaldım.dogum için daha var ama yinede sormak istedim simdiden😊benim önceki sezeryan oldgu için sezeryan olacak
R-veyda44 Battalgazide de ebelerin cok iyi olduğunu söylediler ilk oglumu normal. Doğum yaptım şimdi yeni hamileyim normal düşünüyorum devlet hastanesindeki ebeler cok kötü o yüzden battalgazi tercih ediyorum
Beren44 R-veyda44 battalgazi devlet hastanesi bana çok uzak.normal dogum düşünüyorsanız ebeler iyiyse tabi düşünün ben daha önce hiç gitmedim.
Ceoki @Beren44 ben özele gidiyorum park hospital da sevgi demirhana memnunum yani tecrübeli kendisi baya ve doğal güler yüzlü bi insan Allah nasip ederse doğumu orda yapıcam
Beren44 Ceoki ismini duymuştum teşekkürler🌸kac haftaliksiniz bu arada dogum yakinmi ben kızımda özlem hanima gidiyordum oda park hospitalda şimdi hangisine gitsem karar veremedim.
_Melikee_ Ceoki bende ona gittim bence tecrübesiz keseyi görmesine ragmen dış gebelik dedi ve ona kalsaydi o gün gebeliğim sonlanicakti
Beren44 Ceoki detaylı ultrasyonu park hastanesindemi yaptırdınız ben sordum özelde detaylı bakilmiyormus sanırım.
gulfer29 Beren44 detaylı ultrason araştırma hastanesinde yapılıyor ama onun için geç kalmışsınız. 8 en geç 9 haftada randevu almamız gerekiyor. Bende randevu alamadım. Battalgazi devlet hastanesi karşısında doktor bayram kahraman ofisi var oradan yaptırabilirsiniz 1 ay önce 1800 tl yaptırdım
gulfer29 R-veyda44 detaylı ultrason bebeğin gelişimi açısından çok önemli yaptırmama imkanınız var ise mutlaka yaptırın. Allah korusun bir sıkıntı var ise doğum anında hemen müdahale ediliyor