Merhaba sevgili anneler. 32+0 günlük hamileyim. Bugun kontrolumde bebegın bacak boyunun bır hafta gerıden geldıgını söyledi. Kilosu 2100 gr cıktı. Ama bu durum aklımı cok karıstırdı sızce bır sorun varmı ? Ya da boyle bır duurmla karsılasan varsa deneyımlerını paylasırsa sevınırm