Yedi haftalık düşük yaptım hastanede ilaç ve vakum kürtaj ile bebegimi aldılar bundan tam 25 gün sonra ilk adetim oldum bir hafta boş geçti bir hafta sonra tekrardan adet oldum ondan sonraki süreçte normal adet olmam gereken zamanda adet oldum bu ay yumurtlama gördüm değerlendirdim hayırlısı diyeceğiz artık iki kere kontrole gittim doktora ikisinde de rahimin durumunun iyi olduğunu öğrenmiştim Gerisi takdırı ılahı